TIME COMES AND TIME GOES

orkar inte skriva på engelska, helvéte!
jepp hänger med sin brud, jag släpar tårna i marken och hukar med ryggen som en viss klockaringare i Paris, ändå skönt.
idag har jag utfärdat lite bra saker ändå, städat mitt rum, tagit tag i norge grejer och ringt massa samtal, starkt om du frågar mig å så. ska väl gå nån hängig truckutbildning nu i veckan så mina kosing kan börja rulla in, fan va skönt det är att få saker gjorde, måste göra mera saker nu halv 2 på natten, tjena tja puss heeej..

















Kommentarer
Postat av: disney freaket

quasimodo!!

moj :)

2008-09-27 @ 22:54:37
Postat av: Emelie

hahahah det är så oslagbart att du gör den där minen på fina familjemiddagen!

2008-10-20 @ 22:55:35
URL: http://emeliebergstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0