du vet vem jag känner och du vet var jag hänger!!

gangster jag softasr med en öl och räker hos empa style!! låt inte de första intrycket spegla värkligheten,. nej se mig som jag är, inte en bajs

kör bara, de säger ja bara,  orkar inte äns lukta på adam för han e så skön, bättre en fesk i katrullen än tio fiskar i havet som den gamle greken aristoteles sa.. han va skön.. det ¨var även han som myntade att kunge carl gustav var den förste massajjen men det vare adam som sa att de va han som sa så det vet man inte om de e sanet ölr om de  e sämt .. aja kvällen får tio av tio toasters fett nice KANONKUK !!! VERKLIGEN  !!!!
LEna GER TIO AV TOI TOASTERS!!  ASSSSSSSSSSSSSSSNICE

MEEEN ADAAAM DIN GAMLA GREKA  ASSÅ SHIT JA ORKAR INTE LYSSNA PÅ DITT GRODSRPÅK LÄNGRE FÖR DU LURKAR SOM OM DU SMUSSLADE MED DEN SMUSSLIGASTE SMUSSLAN I SMUSSELSTAN .,, ÅÅPÅÅÅÅPLIRHHHHH ORKAR INTE NU,...... BATTERIU AND EVETERTHING IS GONE LIKSOM INTE ÄNS KUL ... ADAM SKA SMUSSLA NU LIKSOM ME NÅN LURK BRUD LISKOM HEYPPAAAA FREETAXI BAAA RÖK I KILLENS ANSIKTE LISKOM LENA RÄ KAXXXXXXIGEST OCH DENFULABRUDEN I BSCKEN GLÖMDE STRUMBXORNA. CRAZY

Kommentarer
Postat av: no mooney man

men va äre där för träskmonster !?

2008-10-20 @ 16:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0